Парламент представив своє бачення адміністрування податку на прибуток
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що комітет Верховної Ради з питань податкової та митної політики зареєстрував на сайті парламенту проект закону №3357 про внесення змін до Податкового кодексу щодо податкової лібералізації.
Зокрема, цим законопроектом запропоновано наступні зміни в частині адміністрування податку на прибуток підприємств:
– прогресивна реформація об’єкту оподаткування: р
– зниження базової ставки податку до 15% (чинна 18%);
– податковий період – календарний рік;
– сума податку, сплачена протягом року, враховується при визначенні суми податку за підсумками року;
– чіткі перехідні положення – накопичені переплати з податку на прибуток станом на 01.01.2016 року враховуються у зменшення суми податку на прибуток у наступних звітних періодах;
– оподатковується розподілений прибуток у вигляді нарахованих дивідендів, що виплачується на користь: фізичних осіб, неплатників податку на прибуток, нерезидентів;
– оподатковуються прирівняні до розподілу прибутку платежі та суми:
перевищення порогу обмеження щодо сум процентів за борговими зобов’язаннями від нерезидента – пов’язаної особи (перевищення 50% максимального розміру ставки НБУ за зовнішніми запозиченнями – правила “тонкої капіталізації”);
суми перевищення цін над договірною ціною по операціях з пов’язаними особами та нерезидентами, що розташовані в низькоподаткових юрисдикціях і офшорних зонах;
– суми роялті (100%) на користь:
нерезидентів, що розташовані в низькоподаткових юрисдикціях (офшори);
нерезидентів, які не є бенефіціарним (фактичним) отримувачем (власником) роялті;
нерезидентів, що не підлягають оподаткуванню у відношенні роялті в державі, резидентами якої вони є;
осіб, які сплачують податок на прибуток у складі інших податків (крім фізичних осіб);
осіб, які звільнені від сплати податку на прибуток або сплачують цей податок за нижчою ставкою.
– суми перевищення 0,5% від доходу платника, що були сплачені на користь неприбуткової організації;
– суми (100%) виплат на страхування (перестрахування
– сума перевищення звичайних цін над договірною при здійснені операцій з продажу неплатникам податку на прибуток, в тому числі тим хто застосовує спрощену систему оподаткування;
– для неприбуткових організацій збережено діючі критерії щодо статусу їх неприбутковості (нецільове використання коштів неприбуткової організації – втрата статусу неприбутковості)
Відділ комунікацій Державної податкової інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
